Vallo-Parkovanie si schvália-zlomia to cez koleno, veď ide o milióny od občanov

Vallo-Parkovanie si schvália-zlomia to cez koleno, veď ide o milióny od občanov

No smutné vytriezvovanie a myslím si, že bude aj horšie a dúfam, že Valloteam neskĺzne do novej mobilnej progresívnejApky NESRONAL 2.0 . Žeby inšpirácia progresívnym Smerom? Vyhráš a môžeš všetko??? 

               Blog uverejňujem na Postoji preto, lebo SME, kde som písal desiatky blogov mi doteraz nedokázalo 7h odpovedať na x mailov, prečo mi tento blog o ich miláčikovi nejde na ich portály zverejniť.Ďakujem Postoju, že nerobí s úplne normálnymi článkami s vecnými faktami obštrukcie a promtne mi dovolil zriadiť profil a článok im nevadí. Je to OSVETA NA OTVORENIE OĆÍ PRE BRATISLAVĆANOV. 

Takže k veci.

Netrpezlivo spolu s Bratislavčanmi som očakával, vyhodnotenie pripomienok k návrhu VZN o parkovaní a aj s nádejou na zapracovanie niektorých pripomienok. Zatiaľ som smutný. Prečo? 

Dnes bol zverejnený program mestského zastupiteľstva s nemilým prekvapením, že materiál bude dodaný v NÁHRADNOM TERMÍNE. Neuviedli Kedy? Smutné toto by som od nich super transparentných Vallovcov nečakal. A Vy?   

Dúfam, že materiál nebude rozdávaný poslancom na zastupiteľstve a to počas rokovania zastupiteľstva o tom bode ako tomu bolo v roku 2015 pri kauze PKO. Vtedy Nesrovnalových 27 poslancov schválilo mimosúdne vyrovnanie i napriek tomu, že mesto malo rozsudok najvyššieho súdu , že rozsudok krajského súdu sa zrušuje a mesto nebolo pod žiadnym tlakom.

Tak dôležitý materiál ako je VZN o parkovaní aj pre poslancov aj pre občanov by mali mať včas už pred víkendom na naštudovanie si ho, aby sa aj poslanci aj občania vedeli riadne pripraviť na zastupiteľstvo.                      

Nemyslíte ?            

Ide o najzásadnejšiu zmenu financovania mesta od čias Nižňanského reformy samosprávy tzv. fiskálnej decentralizácie a prijatia NV 668/04 o rozdelení príjmov štátu a samospráv.   

Donedávna primátor a aj autori tohto modelu parkovacej politiky nehovorili o očakávaných príjmoch mesta z rezidenčných a návštevných kariet či z hodinového parkovania zväčša od občanov Bratislavy. Na tlak niektorých zastupiteľstiev  a i nielen mojich výrazne čítaných blogov vznikol tlak verejnosti a na ostatných prezentáciách nejaké tie odhady príjmov boli už prezentované. 

Na nezávislej FB stránke ako sa nazvali Bratilavčanov čo platia dane Bratislava - Parkovacia politiky bolo prezentované, že v neslávne slávnom utajovanom audite parkovacej  politiky f. Deloitte z 10/2016 sa uvádza , že očakávané príjmy mesta majú byť obrovské.  Pozrite si stranu 78 audit.   https://bratislava.blob.core.windows.net/media/Default/Dokumenty/Str%C3%A1nky/Chcem%20vybavit/Doprava/Audit%20parkovanie%20BA_FINAL.PDF

https://www.facebook.com/feroveparkovanie/photos/a.308758779795268/334362910568188/?type=3&theater 

       

 

    Nikdy som si úprimne o super transparentnom valloteame nemyslel, že ich práca bude čo i len trocha kalná. Naivne som si myslel asi tak ako ich voliči, že nebude na ich práci čo i len tieň podozrenia z netransparentnosti a že voda v ich horskej studničke v Malých Karpatoch bude priezračná a číra tak, že v nej môžu žiť aj mloky ako je voda v mojej obľúbenej studničke v Karpatoch. 

No už pri výberových konaniach na manažerov mestských podnikov DPB, BVS a OLO nie je všetko zjavne poriadku a to musia objektívne priznať aj voliči a fanúšikovia progresívneho Valloteamu. A čo je horšie vedenie mesta radšej ani neodpovedá na nepríjemné otázky ako p. Netri k DPB a radšej zdesene uteká ďalej.   https://www.facebook.com/feroveparkovanie/posts/337351916935954?__xts__[0]=68.ARDCdgXg3ciHGHaFxoqP8onPtQicZx5QSb3jikYOITv07wCpitQfIVUiQ3_O2oRMHfEYE3Tx2wPnfpM82UdYmQwYsSBHMdWVtcvsBeGNRuvBU9iBvo51B_bcd97tH-k1reRMUgCw-LMsJ_KF7AhwjruODCxVvbp87mGHg0w6e4GkMOUvU0gwEAPdor2Eo-hVm_h2UJ70sZslgpWGITtqK5tjGHvviii1kpUDPVz0HEL5V7ABbEx9fQXIcz6E8If2sHaR65LVHnAAheEXP-NiikxZ3NXM2L9-BORv9CRR7GJdjfF8EaD159b0S3nsRCjrKltoZDCsDBVrKtLF6wMPaPU&__tn__=-R  

  Nie je mi z toho do smiechu a kvôli nášmu mestu ani z toho nemám radosť a je mi smutno, že zas stratená 4 roky pre Bratislavu s ľudmi, čo nevedia ani riadiť ani nemajú modernú víziu o modernej podzemnej veľkokapacitnej hromadnej doprave, ale pre osvetu prikladám rozprávku o "pseudotransparentných výberových konaniach " Valloteamu od poslanca Petržalky p M. Draguna.   https://www.bratislavskenoviny.sk/aktuality/bratislava/55250-komentar-miroslava-draguna-bratislavska-rozpravka-o-transparentnosti-pri-vyber-sefov-mestskych-podnikov?fbclid=IwAR1EiWRTW0AvauI4kxlw_XYHwStPS4vpHpYNWerzudcfNh_Gv-vu993-z0E

A ešte blog sklamanej voličky Valla po výberovom konaní na Mestké LESY Bratislavy. Je to fakt hanba a divadlo, ktoré hrajú ani nevedia hrať a dávajú to na chrapúňa. https://dankavilhanova.blog.sme.sk/c/511285/pan-primator-vallo-tak-velmi-som-vam-doverovala-a-tak-velmi-ste-ma-sklamali.html?ref=najcit24hod

No smutné vytriezvovanie a myslím si, že bude horšie a dúfam, že Valloteam neskĺzne do novej mobilnej progresívnej apky s názvom NESRONAL 2.0 . Žeby inšpirácia Smerom? Vyhráš a môžeš všetko. 

 

Prosím Vás, kam progresívny Vallotaem SMERuje Bratislavu? 

No a snažia sa nás posadiť väčšinu na bicykle aj keď nie sú cyklotrasy , ale realita s žltými bicyklami?  Trend? Už aj tie žlté bicykle používa len desatina tých čo sa na začiatku (4tis z 40tis) a trend mal byť rastúci a nie upadajúci. Hallooo, nielen Vallovci ZOBUĎME SA UŽ. Ako si sa nielen mne zdá, že v Vallo Tíme nie sú odborníci a ani len ľudia, čo by na magistráte chceli pracovať o čo svedčí nekonečný rad ponúk magistrátu na odborné pracovné miesta. 

No a ešte som aj popri parkovačke zvedavý s kadiaľ mesto zoberie ďalšie financie aj na Metropolitný inštitút Bratislavy tak pompézne začiatkom roka stvorený. Inak táto organizácia zoberie mestským častiam a aj občanom posledné zbytky vplyvu na developerské projekty menšie i väčšie v mestských častiach, ale o tom nabudúce, lebo PS gerily by tému otočili na to, že ako obyčajný občan, či starosta či poslanec sa nemám či vyjadrovať k architektúre a  vzhľadu stavieb v meste z čoho som dodnes šokovaný. To môžu len architekti a urbanisti a len niektorí, no nič tak pripravme sa na nové časy.    

Má vedenie Bratislavy správny azimut, ktorý by nebol závislý na tlakoch developerov a sponzorov? Čo si myslíte aj v parkovacej politike je vedenie mesta svojprávne a slobodné a chráni záujmy občanov mesta? 

                                                                                                                                                                                                     Ing. Ján MRVA

 

 

 

 

 

Pozrieť diskusiu

Fungujeme vďaka finančnej podpore našich čitateľov a pravidelných podporovateľov. Ďakujeme.

Podporte nás aj vy, aby sme vám mohli priniesť ďalšie kvalitné články.

Podporiť pravidelnou sumou Podporiť jednorazovo