Vallo-Parkovanie si schvália-zlomia to cez koleno, veď ide o milióny od občanov

Čítať neskôr
Pre uloženie článku sa prihláste alebo sa ZDARMA registrujte.
Vallo-Parkovanie si schvália-zlomia to cez koleno, veď ide o milióny od občanov

No smutné vytriezvovanie a myslím si, že bude aj horšie a dúfam, že Valloteam neskĺzne do novej mobilnej progresívnejApky NESRONAL 2.0 . Žeby inšpirácia progresívnym Smerom? Vyhráš a môžeš všetko??? 

               Blog uverejňujem na Postoji preto, lebo SME, kde som písal desiatky blogov mi doteraz nedokázalo 7h odpovedať na x mailov, prečo mi tento blog o ich miláčikovi nejde na ich portály zverejniť.Ďakujem Postoju, že nerobí s úplne normálnymi článkami s vecnými faktami obštrukcie a promtne mi dovolil zriadiť profil a článok im nevadí. Je to OSVETA NA OTVORENIE OĆÍ PRE BRATISLAVĆANOV. 

Takže k veci.

Netrpezlivo spolu s Bratislavčanmi som očakával, vyhodnotenie pripomienok k návrhu VZN o parkovaní a aj s nádejou na zapracovanie niektorých pripomienok. Zatiaľ som smutný. Prečo? 

Dnes bol zverejnený program mestského zastupiteľstva s nemilým prekvapením, že materiál bude dodaný v NÁHRADNOM TERMÍNE. Neuviedli Kedy? Smutné toto by som od nich super transparentných Vallovcov nečakal. A Vy?   

Dúfam, že materiál nebude rozdávaný poslancom na zastupiteľstve a to počas rokovania zastupiteľstva o tom bode ako tomu bolo v roku 2015 pri kauze PKO. Vtedy Nesrovnalových 27 poslancov schválilo mimosúdne vyrovnanie i napriek tomu, že mesto malo rozsudok najvyššieho súdu , že rozsudok krajského súdu sa zrušuje a mesto nebolo pod žiadnym tlakom.

Tak dôležitý materiál ako je VZN o parkovaní aj pre poslancov aj pre občanov by mali mať včas už pred víkendom na naštudovanie si ho, aby sa aj poslanci aj občania vedeli riadne pripraviť na zastupiteľstvo.                      

Nemyslíte ?            

Ide o najzásadnejšiu zmenu financovania mesta od čias Nižňanského reformy samosprávy tzv. fiskálnej decentralizácie a prijatia NV 668/04 o rozdelení príjmov štátu a samospráv.   

Donedávna primátor a aj autori tohto modelu parkovacej politiky nehovorili o očakávaných príjmoch mesta z rezidenčných a návštevných kariet či z hodinového parkovania zväčša od občanov Bratislavy. Na tlak niektorých zastupiteľstiev  a i nielen mojich výrazne čítaných blogov vznikol tlak verejnosti a na ostatných prezentáciách nejaké tie odhady príjmov boli už prezentované. 

Na nezávislej FB stránke ako sa nazvali Bratilavčanov čo platia dane Bratislava - Parkovacia politiky bolo prezentované, že v neslávne slávnom utajovanom audite parkovacej  politiky f. Deloitte z 10/2016 sa uvádza , že očakávané príjmy mesta majú byť obrovské.  Pozrite si stranu 78 audit.   https://bratislava.blob.core.windows.net/media/Default/Dokumenty/Str%C3%A1nky/Chcem%20vybavit/Doprava/Audit%20parkovanie%20BA_FINAL.PDF

https://www.facebook.com/feroveparkovanie/photos/a.308758779795268/334362910568188/?type=3&theater 

       

 

    Nikdy som si úprimne o super transparentnom valloteame nemyslel, že ich práca bude čo i len trocha kalná. Naivne som si myslel asi tak ako ich voliči, že nebude na ich práci čo i len tieň podozrenia z netransparentnosti a že voda v ich horskej studničke v Malých Karpatoch bude priezračná a číra tak, že v nej môžu žiť aj mloky ako je voda v mojej obľúbenej studničke v Karpatoch. 

No už pri výberových konaniach na manažerov mestských podnikov DPB, BVS a OLO nie je všetko zjavne poriadku a to musia objektívne priznať aj voliči a fanúšikovia progresívneho Valloteamu. A čo je horšie vedenie mesta radšej ani neodpovedá na nepríjemné otázky ako p. Netri k DPB a radšej zdesene uteká ďalej.   https://www.facebook.com/feroveparkovanie/posts/337351916935954?__xts__[0]=68.ARDCdgXg3ciHGHaFxoqP8onPtQicZx5QSb3jikYOITv07wCpitQfIVUiQ3_O2oRMHfEYE3Tx2wPnfpM82UdYmQwYsSBHMdWVtcvsBeGNRuvBU9iBvo51B_bcd97tH-k1reRMUgCw-LMsJ_KF7AhwjruODCxVvbp87mGHg0w6e4GkMOUvU0gwEAPdor2Eo-hVm_h2UJ70sZslgpWGITtqK5tjGHvviii1kpUDPVz0HEL5V7ABbEx9fQXIcz6E8If2sHaR65LVHnAAheEXP-NiikxZ3NXM2L9-BORv9CRR7GJdjfF8EaD159b0S3nsRCjrKltoZDCsDBVrKtLF6wMPaPU&__tn__=-R  

  Nie je mi z toho do smiechu a kvôli nášmu mestu ani z toho nemám radosť a je mi smutno, že zas stratená 4 roky pre Bratislavu s ľudmi, čo nevedia ani riadiť ani nemajú modernú víziu o modernej podzemnej veľkokapacitnej hromadnej doprave, ale pre osvetu prikladám rozprávku o "pseudotransparentných výberových konaniach " Valloteamu od poslanca Petržalky p M. Draguna.   https://www.bratislavskenoviny.sk/aktuality/bratislava/55250-komentar-miroslava-draguna-bratislavska-rozpravka-o-transparentnosti-pri-vyber-sefov-mestskych-podnikov?fbclid=IwAR1EiWRTW0AvauI4kxlw_XYHwStPS4vpHpYNWerzudcfNh_Gv-vu993-z0E

A ešte blog sklamanej voličky Valla po výberovom konaní na Mestké LESY Bratislavy. Je to fakt hanba a divadlo, ktoré hrajú ani nevedia hrať a dávajú to na chrapúňa. https://dankavilhanova.blog.sme.sk/c/511285/pan-primator-vallo-tak-velmi-som-vam-doverovala-a-tak-velmi-ste-ma-sklamali.html?ref=najcit24hod

No smutné vytriezvovanie a myslím si, že bude horšie a dúfam, že Valloteam neskĺzne do novej mobilnej progresívnej apky s názvom NESRONAL 2.0 . Žeby inšpirácia Smerom? Vyhráš a môžeš všetko. 

 

Prosím Vás, kam progresívny Vallotaem SMERuje Bratislavu? 

No a snažia sa nás posadiť väčšinu na bicykle aj keď nie sú cyklotrasy , ale realita s žltými bicyklami?  Trend? Už aj tie žlté bicykle používa len desatina tých čo sa na začiatku (4tis z 40tis) a trend mal byť rastúci a nie upadajúci. Hallooo, nielen Vallovci ZOBUĎME SA UŽ. Ako si sa nielen mne zdá, že v Vallo Tíme nie sú odborníci a ani len ľudia, čo by na magistráte chceli pracovať o čo svedčí nekonečný rad ponúk magistrátu na odborné pracovné miesta. 

No a ešte som aj popri parkovačke zvedavý s kadiaľ mesto zoberie ďalšie financie aj na Metropolitný inštitút Bratislavy tak pompézne začiatkom roka stvorený. Inak táto organizácia zoberie mestským častiam a aj občanom posledné zbytky vplyvu na developerské projekty menšie i väčšie v mestských častiach, ale o tom nabudúce, lebo PS gerily by tému otočili na to, že ako obyčajný občan, či starosta či poslanec sa nemám či vyjadrovať k architektúre a  vzhľadu stavieb v meste z čoho som dodnes šokovaný. To môžu len architekti a urbanisti a len niektorí, no nič tak pripravme sa na nové časy.    

Má vedenie Bratislavy správny azimut, ktorý by nebol závislý na tlakoch developerov a sponzorov? Čo si myslíte aj v parkovacej politike je vedenie mesta svojprávne a slobodné a chráni záujmy občanov mesta? 

                                                                                                                                                                                                     Ing. Ján MRVA

 

 

 

 

 

Čítať neskôr
Pre uloženie článku sa prihláste alebo sa ZDARMA registrujte.
Čítať neskôr
Pre uloženie článku sa prihláste alebo sa ZDARMA registrujte.

Pozrieť diskusiu

Fungujeme vďaka finančnej podpore našich čitateľov a pravidelných podporovateľov. Ďakujeme.

Podporte nás aj vy, aby sme vám mohli priniesť ďalšie kvalitné články.

Podporiť pravidelnou sumou Podporiť jednorazovo