Jaroslav Daniška klame

Redaktor J. Daniška namiesto toho, aby sa pripravoval na vianočné sviatky, napríklad aj sv. spoveďou, napíše tesne pred Vianocami text, v ktorom klame a zavádza. Napíše oslavný text, priam epos o M. Krajniakovi, ktorý si hovorí Posledný križiak.

V texte napíše, že som s ním odmietol ísť do diskusie, čím som  podľa jeho slov predčasne kapituloval. Pán J. Daniška v tomto klame a dobre to vie.

Odmietol som s M. Krajniakom diskutovať na cirkevnej pôde. Diskusia sa konala v priestoroch Quo Vadis, v priestoroch farnosti Najsvätejšej Trojice. Nemám problém s M. Krajniakom diskutovať, i keď netuším, čím by som sa v takej diskusii obohatil, prípadne, čím by sa obohatilo auditórium. Nemám s tým problém. Mám však problém diskutovať na cirkevnej pôde s niekým, kto klame. Opakovane klame. Zavádza, ale najmä podnecuje náboženskú neznášanlivosť a to dokonca aj medzi kresťanmi.  To je celé a pán Daniška to vedel.

Ako zle na tom musí byť niekto, keď napíše oslavný epos na Posledného križiaka? Ako veľmi?

M. Krajniak na diskusii v Košiciach so mnou učinil „tri kresťanské skutky“ hodné obdivu.

1/ Povedal, že bude chrániť kresťanskú Európu a o niečo neskôr povedal, že keby mal Kollár aj tridsať detí, tak to nevadí, resp. že na tom nie je nič zlé. Otázka od jednoduchého chlapca z Oravy (ďalej len JCHzO): Pán redaktor, ako veľmi kresťanské je mať tridsať detí s viacerými ženami, najmä pre tie samotné deti? Ako kresťanské, ako ľudské? 

2/ M. Krajniak ako podpredseda strany Sme /zvrátená/ rodina povedal, že ochranu života od jeho počiatku až po prirodzený koniec by si do stanov strany nedali, lebo sa tak dohodli. Ako veľmi kresťanské je stavať sa takto k tejto otázke?

3/ Posledný križiak okrem iných skvostov ducha stihol ešte v Košiciach povedať, že moslimská a pravoslávna civilizácia tú našu (rozumej európsku) civilizáciu rozpučia, resp. chcú rozpučiť. Otázka JCHzO: ako veľmi kresťanské je povedať, že pravoslávni kresťania chcú rozpučiť tých „našich“ kresťanov?

V Daniškovej oslavnej óde o Poslednom križiakovi sa spomína aj naša minulosť. S Posledným križiakom mám jedinú jednu minulosť. Žiaľ, iba takú, že napísal o mne blog, v ktorom klamal a neskôr sa mi za to ospravedlnil, avšak už nie tak epicky.

Ježiš Kristus cudzoložnici povedal: Choď a už nehreš. Odpustil jej, ale povedal, už nehreš. Križiak Krajniak klamal, keď písal ten blog, no neskôr o mne znova klamal. Vystrihol si video z Košíc, ktoré okomentoval spôsobom, že Hlina nesúhlasí s tým, keď tvrdím, že politik by mal dodržiavať sľuby.

Ako kresťanské je znova a znova klamať, pán Daniška, ako?

Hovorí sa, že križiaci na to, aby jeden druhého nezradili, mali spoločné hrozné tajomstvo. Takéto hrozné tajomstvo ich potom malo držať pokope a nezradiť sa navzájom. Asi to fungovalo, a to v tom čase ešte neboli mobily s fotoaparátom. Hovorilo sa, že uctievali Bafometa alebo, že spoločne močili na krucifix. Náš posledný križiak je posledný možno preto, že s ním nik nechce mať spoločné žiadne tajomstvo. Kto vie prečo, možno preto, že ho poznajú.

Ľudia toho narozprávajú, v knihách sa toho veľa popíše. Kto vie, ako to bolo pred niekoľkými storočiami? Ja neviem. Viem však, ako je to teraz. Ktosi sa tu vydáva za križiaka, ale s kresťanstvom to nemá nič spoločné a má už dokonca aj svojho trubadúra, ktorý zaznamenáva „históriu“.

Trubadúra, ktorý klame. Ale ešte sa asi stihne do Vianoc vyspovedať. Má na to posledné dva dni.

 

 

 

Pozrieť diskusiu

Fungujeme vďaka finančnej podpore našich čitateľov a pravidelných podporovateľov. Ďakujeme.

Podporte nás aj vy, aby sme vám mohli priniesť ďalšie kvalitné články.

Podporiť pravidelnou sumou Podporiť jednorazovo